poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Konwersja jednostek UniObligacji NE


Nie czekałam dłużej na dzisiejszą wycenę. Wystarczyła mi dalsza lektura książki i początek rozdziału o średnich kroczących. Wykonałam szybką analizę wykresów trzech śrenich kroczących 4-, 9- i 18-dniowej.




Jak widać na wykresie średnia 4-dniowa zdążyła już przebić linię średniej 9- i 18-dniowej dając tym samym sygnał sprzedarzy. Nie będę już czekać na spotkanie żółtej linii z fioletową :) i zleciłam konwersję jednostek w ramach parasola Union Investment TFI do posiadanaego już przeze mnie funduszu - UniKorona Pieniężny. Ma to znaczenie w kwestii podatkowej - choćby częściowe odrobienie straty przez fundusz pieniężny nie wiąże się z zapłatą podatku Belki.

Aktualna Wycena UniObligacji NE jest z dn. 15.04, a ja czekam na dzisiejszą wycenę zgodnie z którą najprawdopodobniej nastąpi konwersja jednostek. W każdym razie na dzień 15.04 z moich zainwestowanych w ten fundusz 2500 zł zostało 2474,57 zł.

W sprawię decyzji sprzedaży pozostałych funduszy jeszcze się wstrzymuję gdyż zainwestowane są w nie niewielkie kwoty więc ewentualna większa strata nie będzie zbyt dotkliwa :)

1 komentarz:

  1. Ale średnie kroczące przede wszystkim mają obrazować trend na rynku i nie warto na ich podstawie dokonywać transakcji.

    OdpowiedzUsuń